AI-көмекшісі бар сатуға арналған CRM

Клиенттермен байланыс арналарының барлығын бақылауға алады, не істеу керектігін айтып, сатуды автоматтандырады.

Енді AI-көмекшісімен

Битрикс24.CRM помогает продавать больше


Сайттағы және әлеуметтік желілердегі клиенттермен барлық қоңыраулар, хаттар, чаттар CRM-де сақталады


CRM клиентті иірім бойынша өзі жүргізеді: бірінші байланыстан бастап сәтті мәмілеге дейін


Роботтар клиенттерге хаттар жібереді және сатуды автоматтандырады


CRM-маркетинг бастапқы және қайталама сатуды күшейтуге көмектеседі

15 000 000-нан астам компания Битрикс24-ке тіркелді

CRM-де клиенттер базасын жүргізіңіз

Контактілер, барлық хат алмасу және әңгімелердің жазбалары автоматты түрде сақталады.

Ведите клиентскую
базу в CRM

Контакты, вся переписка
и записи разговоров
сохраняются автоматически.

Қарапайым CRM

Ұзақ реттеуді қажет етпейді, бағдарламашылардың көмегінсіз оңай енгізуге болады.

 
Сіз клиенттерден қанша сұраулар өңделуде, қандай кезеңде және қазіргі уақытта кім олармен айналысып жатқанын көресіз.

Клиенттер базасын жүргізу

Битрикс24-пен сіз бірде-бір клиентті жоғалтпайсыз. Кез келген сату арналарынан келген мәмілелер CRM жүйесінде автоматты түрде сақталады. 

Менеджерлерге электрондық кестелердегі базамен жұмыс істеудің қажеті болмайды.


CRM-нан қоңыраулар

CoPilot бұрын бірнеше сағат уақытты алған жұмысты лезде сіз үшін жасайды: клиентпен әңгіменің жазбасын өзі тыңдайды, ең бастысын бөліп көрсетеді және CRM карточкасын толтырады. 

Сіз клиентпен келіссөздерге, стратегияны ойластыруға және басқа тапсырмаларға назар аудара аласыз. Сату жоспары асыра орындалады!

Әрбір мәміленің тарихы

  • клиент қашан және қайдан келді?
  • қандай сұрақтар қойды?
  • менеджер оған қандай жауап берді?
  • клиентке шот қойылды ма?
Бұл сұрақтарға жауаптар әрбір мәміле үшін CRM карточкасында бар.

CRM-нан қоңыраулар

Телефонияңызды қосыңыз. Барлық қоңыраулар және әңгімелердің жазбалары CRM-де сақталады.

Сатуды автоматтандырыңыз

CRM тапсырыстарды менеджерлерге өзі бөледі, клиенттерге SMS жібереді, әңгімелерді жазады, төлемге шот жасайды, есеп дайындайды.

Автоматизируйте
продажи

CRM сама распределит заказы по менеджерам, отправит клиентам SMS, запишет разговоры, сформирует счет на оплату, подготовит отчет.

Контакт-центр

Битрикс24 барлық арналардан тапсырыстарды жинайды және оларды менеджерлер арасында бөледі.

 
Клиенттердің барлық өтінімдері – бір терезеде. Сайттағы нысан, электрондық пошта, телефон, әлеуметтік желі немесе мессенджер – ол сізбен қалай байланысқаны маңызды емес.

Instagram-мен ресми интеграция

Барлық хабарламалар мен түсініктемелерді бір терезе режимінде жинаңыз, клиенттермен сөйлесіңіз, тікелей төлем қабылдаңыз және Instagram-да сатуды арттырыңыз.
Кез келген жазылушы саны бар аккаунттар үшін қолжетімді.

Telegram-дағы чат

Клиенттеріңізді тікелей CRM карточкасынан Telegram чатына шақырыңыз. Тек клиентке Telegram сілтемесі бар SMS жіберіңіз және чатта сөйлесуді жалғастырыңыз.


Хат алмасу тарихы клиент карточкасында сақталады.

CRM-дегі істер

CRM менеджерге клиентке уақытында жазу немесе қоңырау шалу, ақпаратты тексеру туралы еске салады. 

Басшы кез келген уақытта қызметкер қандай істерді жоспарлағанын, қанша сатылымдар мен мерзімі өткен істер бар екенін көре алады.


Виртуалды WhatsApp

Клиенттермен байланысу үшін WhatsApp қолданыңыз. Мессенджер сайттағы виджетке автоматты түрде қосылады және бірден жұмыс істеуге дайын – сізге ештеңе реттеудің қажеті жоқ.

 

Диалогтар саны шектеусіз, барлығы CRM-де сақталады. Битрикс24 барлық ақылы тарифтерінің құнына кіреді.

Шоттарды төлеу

Клиенттерге тез жіберу үшін шот қалыптарын жасаңыз немесе дайын қалыптарды пайдаланыңыз. Құжаттарды тікелей CRM-ден басып шығарыңыз, QR-код арқылы немесе басқа жолдармен шоттарды төлемге жіберіңіз. 

Шот карточкасында клиент сілтемені ашып, қойылған шот бойынша төлегенін көресіз. Ал роботтар мен триггерлер бүкіл процесті автоматтандыруға көмектеседі.


Контактілерді
автоматты түрде біріктіру

Бір клиент алдымен хабарлама жазып, содан кейін қоңырау шалуы және бірдей деректерді көрсетпеуі мүмкін. CRM жүйесінде тәртіп орнату үшін жүйе базаны көшірмелердің бар-жоғын үнемі тексереді. 

Автоматты тексерудің сізге ыңғайлы кезеңін реттеңіз – күн сайын, апта сайын, ай сайын. Егер барлық өрістер сәйкес келмесе, CRM менеджерге көшірмелерді қарап шығып, оларды қолмен біріктіруді ұсынады.

Сату туннельдері

Сатудың әртүрлі кезеңдері арасында кіріктірілген сату генераторы бар сату иірімін тез және ыңғайлы реттеу. 

Тек сатып алушының бір сату кезеңінен келесі кезеңге дейінгі жолын салыңыз, ал Битрикс24 сіздің араласуынсыз сіздің сценарийіңіз бойынша бизнес-процестерді құрады.

CRM жүйесіндегі құжаттар

Актілерді, шоттарды, сенімхаттарды, тауар жүкқұжаттарын өз қалыптарыңыз бойынша басып шығарыңыз немесе дайын қалыптарды қолданыңыз. 

Келісімшарттарды, шоттарды, акттарды жасауды роботтарға тапсырыңыз. Оларды электрондық пошта арқылы, чатта немесе SMS сілтемесі арқылы жіберіңіз.

1С 2.0 коннекторы

Битрикс24.CRM жүйесіне 1С-мен нақты уақыт режимінде деректер алмасуды оңай қосуға болады.

  • 1С-тен контрагенттерді таңдау
  • Тауарлар каталогын екі жақты синхрондау
  • Шоттарды, есептерді, мәмілелерді, тапсырыстарды синхрондау
  • Ақылды процестерде 1С-пен интеграциялаудың әмбебап құрастырушысы
  • Ақылды процестерді кез келген 1С анықтамалығына байланыстыру

Роботтар мен триггерлер

Күнделікті жұмысты роботтарға тапсырыңыз. Олар уақытында хат, клиентке төлем сілтемесін жібереді, тауар позициясын қосады немесе жояды, менеджерге тапсырма қояды.

 
Сатып алушы әр кезеңде өзекті ақпарат алады: себетті толтыру, тауарды төлеу, тапсырысты қалыптастыру және жеткізу кезеңдері.

CRM жүйесінде кеңес беріңіз және сатыңыз

CRM жүйесінде мәмілелерді өңдеңіз, клиентке төлем сілтемесін жіберіңіз және төлем түскенін бақылаңыз.

Консультируйте
и продавайте в CRM

Обрабатывайте сделки в CRM, отправляйте клиенту ссылку на оплату и отслеживайте, поступил ли платеж.

Чатта төлеу

Бөлек интернет-дүкен жасамай, тікелей әлеуметтік желілер мен мессенджерлер чаттарында тапсырыстар мен төлемдерді қабылдаңыз.

 
Кеңес беріңіз, өтінім нысанын толтыруды ұсыныңыз - әлеуетті клиентті ұстап тұрыңыз және ол үшін ыңғайлы аумақта сатыңыз..

SMS және WhatsApp арқылы төлеу

Қоңырау түсті ме? CRM жүйесінде бірден мәміле жасалды! Менеджер қоңырау кезінде WhatsApp немесе SMS арқылы төлем сілтемесін жібере алады. Егер клиентте WhatsApp болса, хабарлама автоматты түрде чатқа жіберіледі, егер жоқ болса - клиент SMS алады. 

Клиент карточкасында сіз оған сілтеме жіберілгенін, ол оған өткенін немесе жоқтығын, сондай-ақ төлем күйін көресіз.

Танымал онлайн кассаларды қолдау

Қазақстан Республикасының заңнамасына толық сәйкес онлайн кассалар мен танымал төлем жүйелерін қосыңыз.

Консультируйте
и продавайте в CRM

Обрабатывайте сделки в CRM, отправляйте клиенту ссылку на оплату и отслеживайте, поступил ли платеж.

Кез келген төлем
түрлерін қолдау

Қазақстан Республикасының заңнамасына толық сәйкес сіз және клиенттер үшін кез келген ыңғайлы тәсілмен төлем қабылдаңыз:

  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Банктік карта
  • Қолма-қол ақша
  • Robokassa
  • Woopkassa
  • Clouds payment
  • Paypal

Жеткізуді рәсімдеу

Сапалы қызмет көрсету үшін міндетті түрде курьерлерді іздеп, автопарк жалдау қажет емес. Жеткізу қызметін қосыңыз және оны тапсырыстарға бірнеше рет басу арқылы қосыңыз.

Битрикс24 жүйесінде Яндекс Go-мен интеграция кіріктірілген. Сіз жеткізу күйін бақылай аласыз және қажет болған жағдайда курьермен, диспетчермен немесе клиентпен байланыса аласыз.

Тауарлар каталогы

Сипаттаманы және бағаларды өзгертіңіз, SKU вариацияларын (сауда ұсыныстары) қойыңыз, жеңілдіктер мен тауарларды салыстыруды қосыңыз, қалдықтар мен вариациялар бағаларын басқарыңыз. 

Каталогты толтыру тікелей CRM жүйесіндегі мәміледен немесе шоттан қолжетімді.

Қойма есебі

Барлық операциялармен қойма есебін жүргізіңіз: келу, есепке алу, өткізу, есептен шығару, орнын ауыстыру. Құжаттарды басып шығарыңыз, қалыптар жасаңыз.

 

Тауарларды тікелей CRM жүйесінен брондаңыз, ал мәміле жабылғаннан кейін автоматты түрде өткізу құжаты жасалады.

Коммерциялық ұсыныстар

Коммерциялық ұсыныстарды тікелей мәміле карточкасынан жасаңыз және оларды клиенттерге SMS немесе электрондық пошта арқылы жіберіңіз. 

Қалыптар ұсыныстарды дайындау процесін жеңілдетуге көмектеседі, ал канбан тақтасындағы барлық кезеңдердің көрсетілуі менеджерге тез бағдарлануға және уақытын үнемдеуге мүмкіндік береді.

Сандарға қараңыз және шешім қабылдаңыз

CRM-талдау және жасанды интеллект менеджерлердің тиімділігін бағалауға және сату жоспарын орындауға көмектеседі.

Смотрите на цифры
и принимайте решения

CRM-аналитика и искусственный интеллект помогут оценить эффективность менеджеров и выполнять план продаж.

Сату жоспары және есептер

Қызметкерлер арасында жоспарды бөліңіз, менеджерлердің жүктемесін бақылаңыз және сатуды, телефон қоңырауларын, жарнама тиімділігін талдаңыз.

 
CRM-талдаудағы есептер кез келген көрсеткішті ашуға мүмкіндік береді – оның неден тұратынын қараңыз және саналы шешімдер қабылдаңыз.

Клиенттер рейтингі

Есептер сіздің тұрақты клиенттеріңізді, сондай-ақ ең жоғары айналым әкелетін клиенттерді көрсетеді.

 Мәмілелерді әртүрлі санаттар бойынша топтастырыңыз және клиенттер базасымен жұмыс істеудің жаңа мүмкіндіктерін табыңыз.

Өтпелі аналитика

Өтпелі аналитика көмегімен жарнама бюджетін үнемдеңіз. Жарнама туралы есептер бүкіл науқанның, жарнама топтарының немесе сөздердің тиімділігін көрсетеді. 

Өтпелі аналитика нәтиже бермейтін және бюджетті босқа жұмсайтын жарнаманы өшіре алады.

Битрикс24.BI-Аналитика

Google DataStudio немесе Microsoft PowerBI көмегімен Битрикс24-те жинақталған деректерді талдаңыз. 

Қажетті көрсеткіштерді бақылау үшін кез келген күрделіліктегі есептерді жасаңыз. Талдау жүйелерінен есептерді CRM-аналитикаға қосыңыз және әртүрлі қызметкерлер үшін қолжетімділік мүмкіндігін реттеңіз.

BI Құрастырушы

Битрикс24-те сіз өзіңіздің BI-жүйеңізді жасай аласыз және кез келген деректер негізінде шешім қабылдай аласыз!

  • Бөлінген инфрақұрылым
  • Есептер құрастырушысы
  • Дербестендірілген басқару тақталары
  • Дайын есептер
  • Маркеттегі есептер
  • Серіктестерден есептерге тапсырыс беру

Привлекайте и удерживайте клиентов

Сегментация базы клиентов, рассылка персональных предложений, реклама в соцсетях.

Привлекайте и
удерживайте клиентов

Сегментация базы клиентов, рассылка персональных предложений, реклама в соцсетях.

CRM-маркетинг

CRM-маркетинг сіздің сатып алушыларыңызға ұқсас әлеуетті клиенттерді табуға және жарнаманы тез іске қосуға көмектеседі.

 
Электрондық пошта, SMS хабарландырулары, клиенттеріңіздің әртүрлі сегменттеріне арналған дербестендірілген ұсыныстары бар жарнама бастапқы және қайталама сатуды күшейтеді.

Жарнама науқандарын автоматты түрде іске қосу

Facebook немесе Instagram-дағы бизнес-аккаунтыңызды қосыңыз, ал Битрикс24 әлеуметтік желілердегі жарнама арқылы жаңа клиенттерді табуға көмектеседі.

Тиімді жарнама науқанын жасау үшін арнайы дағдылар қажет емес – жүйе не істеу керектігін айтады.

Кіріктірілген сайт құрастырушысы

15 минут ішінде жарнамалық акция, іс-шара туралы хабарлау үшін өз сайтыңызды немесе лендингті жасаңыз. 

Әлеуметтік желілер виджеттерін, кері байланыс нысандарын, клиент пен менеджеріңіздің тікелей чатын орнатыңыз. CRM жүйесін жаңа контактілермен толтырыңыз.

CRM-нысандар

CRM-нысандар көмегімен контактілерді жинаңыз, әлеуметтік желілерде ілгерілетіңіз, сатуды арттырыңыз.

  •  кез келген сайттарға орнатылады
  •  өрістерді автоматты түрде толтыру
  •  клиенттердің барлық контактілері CRM-де сақталады
  •  Facebook Lead Ads, VK-мен интеграцияланған
  •  Өтпелі аналитика, Google Analytics, Яндекс.Метрикамен интеграцияланған
  • - дербестендірілген нысандар
  • - тауарларды төлеу нысандары және тағы 20-дан астам дайын сценарийлер

Telegram-да клиенттермен байланысыңыз

Telegram-ботты 1 минут ішінде қосыңыз және Битрикс24-тен клиенттердің хабарламаларына жауап беріңіз. Барлық кіріс хабарламалар сатушылар арасында бөлінеді, ал хат алмасу CRM-де сақталады.

Дайын CRM-жүйелер

Дәріханалар, сұлулық салондары және басқа да қызмет түрлері үшін салалық CRM жүйелері дайын иірімдермен, сату туннельдерімен, роботтарымен реттелген. Дайын қалыптардың бірін таңдаңыз және тапсырыстар қабылдай бастаңыз!

Мобильді CRM

Мобильді қосымшада CRM жүйесімен компьютердегі сияқты жұмыс істеуге болады. 

Қоңырауларға, хаттарға, мессенджерлер мен әлеуметтік желілерден келген хабарламаларға жауап беріңіз – барлық хат алмасулар мен әңгімелердің жазбалары сақталады.

Битрикс24 интеграциялары

Битрикс24-ті сіз қазірдің өзінде қолданып жүрген сервистерге оңай қосуға болады:
Телефония
Төлем жүйелері мен онлайн-кассалар
Яндекс Go жеткізу қызметі
SMS-провайдерлер
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер
Zoom бейнеконференциялары
Дауыс көмекшілері және басқалар
Шектеусіз REST API
Серіктестер

Біздің серіктестеріміз Битрикс24-ті енгізуге көмектеседі.

Серіктестер — бұл Битрикс24 жүйесін білетін және оны іске қосу мен пайдалануда клиенттерге үнемі көмектесетін компаниялар. Барлық баптаулар мен жетілдірулерді дәл солар орындайды.

Біз сіздің өтінімдеріңізді тек тексерілген серіктестерге жібереміз. Мақсаттарыңыз бен тілектеріңізді сипаттаңыз, ал серіктес компаниялар жұмыс тізімі мен өз бағаларын көрсетіп, коммерциялық ұсыныстар жібереді. Сіз өтінім қалдырғаннан кейін, сізбен 5 серіктес компания байланысады. Сізге тек олардың қайсысымен жұмыс істеу қызықтырақ екенін шешу қажет болады

Егер сіз ұсыныстарды күтпей, өзіңіз таңдауды қаласаңыз, серіктестердің толық тізімімен танысуды ұсынамыз.

БИТРИКС24 ҚАЛАЙ ЕНГІЗІЛЕДІ?

Сіз өз талаптарыңызға сай келетін серіктесті таңдайсыз.

Сіздің компанияңыз туралы қажетті сұрақтардан кейін серіктес жеке ұсыныстар береді.

Сіз серіктеспен келісімшарт жасайсыз.

Серіктес Битрикс24-ті сіздің бизнесіңіз үшін тиімді болатындай етіп баптайды.

Сіз баптауға уақыт жұмсамай, дайын Битрикс24 жүйесінде жұмыс істей бастайсыз.

Бірлескен жұмыс


СРМ


Міндеттер мен жобалар


Сайттар мен дүкендер


Жұмысты автоматтандыру


Байланыс ақпараты
Сізді қызықтырған барлық сұрақтар бойынша бізге e-mail арқылы хабарласып, білікті жауап ала аласыз:
ПОШТА МЕКЕНЖАЙЫ Қазақстан Республикасы, Алматы қ., "Көктем Grand" БО, Достық даңғылы 210, 3 блок, 2 қабат